دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 5:32 قبل از ظهر

نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 8
نویسنده پیام
reza آفلاین


ارسال‌ها : 2
عضویت: 14 /8 /1393
محل زندگی: ایلام
سن: 21


دانلود قسمت اول مجموعه آیینه عبرت
آیینه عبرت نام (سریالـی) ایرانی به کارگردانی محسن شاه‌ محمدی است. مضمون این سریال اجتماعی است و به مشکل مواد مخدر در جامع می‌پردازد.
تولید و پخش این سریال بین سال ۱۳۶۷ تا ۱۳۷۲ با ۵۰ عنوان کلی انجام شد. یکی از مشهورترین عنوان‌های آن برگ‌ریزان بود که خود در ۲۰ قسمت تهیه شد و شخصیت‌های معروف آن علی و آتقی بودند که این نقش‌ها را به‌ترتیب محـمود دینی و جواد گلپایگانی ایفا کرده‌اند.

در سال های پایانی دهــه ۶۰ و ابتدای دهه هفتاد، مجموعه سریال هایی در رابطه با اعتیاد از تلویزیون ایران پخش شد. در آن سال ها از شبکه های متعدد و حتی ماهواره و اینترنت خبری نبود و هرچیزی که تلویزیون پخش می کرد ناچار بین مردم گل می کرد و همه تماشایش می کردند. داستان آنها نقل محافل بود و هرهفته خانواده ها سعی می کردند حتما قسمت بعدی سریال را ببینند و مثلا از سرنوشت « آقــا تقی » با خبر شوند. « محمود دینی» بازیگری بود که در بیشتر این سریال ها نقش اصلی را داشت و به نوعی قهرمان تلویزیونی آن سال ها تبدیل شد و عکس هایش در پوسترهای کنار پیاده روها به فروش رفت.
آقــا تقی شخصیت معروف یکی از این مجموعه ها، معتادی بود که خمیده خمیده راه می رفت و تو دماغی صحبت می کرد. طرز حرف زدن آقا تقی در آن زمان در مدارس توسط دانش آموزان تقلید می شد.

به تازگی شبکه ی آی فیلم و چندین شبکه ایرانی این سریال زیبا را در ۱۸ قسمت بازپخش کرد.

خلاصه داستان: علــی که مدت‌هاست به دختر یکی از همکارانش علاقه‌مند گشته، به دنبال فرصتی می‌گردد تا احساس درونی‌اش را بیان کند. تا آنکه دل را به دریـا می زند و با همکارش که مدتی به خاطر اعتیاد خانه‌نشین شده و خانواده‌اش را به تباهی کشانده است، در این رابطه صحبت می‌کند. این در حالی است که کسی جرأت حرف زدن بر روی حرف‌های پدر علی را نداشته و او نیز دختر فرد دیگری را برای ازدواج با او در نظر گرفته است …!!!

این فیلم از منبع نوستالژیک تی وی بوده و آنرا در عکسفا دانلود می کنید.

حجم فایل 145 مگابایت


امضای کاربر : سرنوشت ننوشت اگه نوشت بد نوشت ، سرنوشت را هیچگاه نمیتوان از سر نوشت.
پنجشنبه 20 آذر 1393 - 20:58
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :