loading...
عکسفا-دانلود بازی و نرم افزارهای اندروید-دانلود بازی و نرم افزارهای کامپیوتر-اس ام اس
رضا احمدی بازدید : 10 پنجشنبه 15 آبان 1393 نظرات (1)

 

دود سیــگار با یه روح بیمار

عکس دونفره ی ما روی دیوار

دو سه روزه بیکار

توی خونه بیدار

اشــکایی که میچکه روی گیتار !!

 

 

 

 

هـمیشه می گویی ترک کن این سیگارهای لعــنتی را

به تو قول می دهم که به زودی ترک کنم این خودِ لعنتی را !!!!!!

 

 

 

 

ســاکت و خیره به عکست

بوی سوختنی می آید !

به خودم می آیم ، لعنتـــــــی!؟

آخـــرین سیگار هم ته گرفت !

 

 

 

 

هـــمه ترکم کردند به جز یک دوست قدیــمی

همان دوست سفید و کمر باریک

او دود می شود و من آرام؟؟

 

 

 

 

تلــخ ترین قصه دنیاست

صــبح تا شب بخندی اما شب تا صــبح تنهایی سیگار بکشی!!!

 

 

 

 

به چه آســانی ترکم کردی

و من به چه آسانی ســال هاست که در ترک همین پک آخــــــــــرم؟!!!!!!!!

 

 

 

 

ســیگار امروز هم

به علامــت همدری با من خیال خاموش شدن ندارد!!

هــمچنان می سوزد !!!!

 

 

 

 

 

عشق من

این بار که از کنار من گذشتی واژه ای تلخ بگو

تا با آن سیگاری روشن کنم

و دنیا را در دود

به پشت میز همان کافه همیشگی برگردانم

شاید داخل فنجان قهوه تصویر تازه ای پیدا کنیم!!!!

 

 

 

 

سیگارم چه خــوب درک مــی کند مرا…

وای که چه زیبا کـــام میدهد…

این نو عروس هر شب تنهایی هایم…

لباس سپیدش را تا صبح برایم می سوزاند…!!

و من تا صبح بر لبانش بوسه می زنم….!!

 

 

 

 

ﻣﻴﻜﺸﻢ ﻣﻴــﻜﺸﻲ ﻣﻴﻜﺸﺪ

ﻫﺮ ﺳﻪ ﻣﻴﻜﺸــﻴﻢ ﺍﻣﺎ ﺍﻭ ﻧـــﺎﺯ ﺗﻮ ﺭﺍ ، ﺗﻮ ﺩﺳﺖ ﺍﺯ ﻣﻦ ﻭ ﻣﻦ …

ﺍﻫﻬﻬﻬﻬﻬﻬﻪ ، ﺁﻗﺎ ﻛﺎﺕ  ﺑﺎﺯ فندکمو ﺟﺎ ﮔﺬﺍﺷﺘﻢ …!!!

 

 

 

 

نفس میزنم و شیشه از بخار نفــــــسم کدر میشود …

نقاشی میکشم و پاکش میکنم

خوشم میاد و دوباره تــــــکرار میکنم این بازی دوران کودکــــــی را !

دارد برف میاید مثل همان روزها...

اما اینجا منم با سیگاری روشن پشــت پنجره تنهایی !...

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.

این نظر توسط دریافت پنل رایگان به همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 در تاریخ 1393/09/07 و 2:15 دقیقه ارسال شده است

باسلام خدمت شما مدیر عزیز

جهت ثبت نام پنل اس ام اس رایگان با همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 می توانید به آدرس

http://50005.mida-co.ir

مراجعه نمائید.

منتظر حضور گرمتون هستیم

mida-co.ir

این نظر توسط پیشنهاد یک کسب کار هوشمندانه در تاریخ 1393/08/26 و 1:25 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما

این پیام احتمالا آینده ی تجاری شما را متحول خواهد کرد

شما می توانید با حداقل سرمایه ی اولیه ،

صاحب جامع ترین مرکز فروشگاهی و خدماتی شهرتان شوید

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت WWW.IBP24.ORG مراجعه نمایید


کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت عکسفا مرجـع دانلـود : بازی و نرم افزار های اندروید ، بازی و نرم افزار های کامپیوتر ، اس ام اس های جدید سال
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 25
  • بازدید سال : 48
  • بازدید کلی : 1,484